11 Mayıs 2016 Çarşamba

İlginç Evlilik Teklifleri Interesting Marriage Proposals

Tags



Bu yazımda, sizlere akla gelebilecek en ilginç ( Bana göre ) evlenme tekliflerinden bahsedeceğim.

Nişanlısına, sevgilisine evlilik teklif edeceklere bir yol göstereceğini düşünüyorum.

  Bir cafede yapılan evlilik teklifi

 Bu aynı zamanda benim eşime yaptığım evlilik teklifiydi. Gerçi özel kalması daha iyi olurdu ama yinede yardımcı olmak güzeldir:) Nişanlımla ertesi gün buluşacaktık. Nişanlanmıştık. Fakat ben henüz evlilik teklifi yapmamıştım. O gece bir sürü plan yaptım. Bir türlü karar veremiyordum. Çünkü hayatımın insanına yapacağım evlenme teklifi farklı ve özel olmalıydı. Bir sürü şey düşündüm. Ama maalesef imkansızlıklar yüzünden C planını devreye sokabildim. A ve B planlarımı yazımın devamında okuyacaksınız:)

 Nişanlımla buluşacağım gün erken kalktım. Buluşacağımız yerdeki cafe, bar, disko türü mekanları dolaştım ve birinde karar kıldım. Saat 12 civarı olduğundan müşteriler yoktu. İçeride temizlik yapıyorlardı. Görevli arkadaşa, nişanlıma evlilik teklifi yapacağımı söyledim. Sağolsun kırmadı beni. Seçtiğim bir müziği, yazdığım bir notu ve bir gülü arkadaşa verdim. İşaretimle birlikte planı devreye sokmasını istedim. Anlaştık ve ben nişanlımı almaya gittim.

 Nişanlımı, ayarladığım mekanın olduğu caddeye getirdim. Oturacak bir yer ararken burayı gördük ( Tabii o tesadüf sanıyor:) ) İçeri girdik ve içecek bir şeyler söyledik. Yaklaşık 10 dakika sonra, verdiğim şarkı çalmaya başladı. Nişanlım bana baktı. Çünkü bu ikimizin şarkısıydı. Birbirimize tebessüm ettik. Daha sonra görevli arkadaşa ikinci işareti verdim ve ona verdiğim gülü getirdi.

Nişanlıma uzattı ve “ Bunu size gönderdiler “ dedi. Nişanlım korku dolu bir ifadeyle bana baktı. Bende gayet ciddi bir ifadeyle “ Ne yazıyor oku bakalım “ dedim. Notta “ Seni çok seviyorum, benimle evlenir misin ? “ yazıyordu. Başını kaldırdı ve bana baktı. Ben o an, ona aldığım tek taş yüzüğü ona uzatıyordum. Gözleri doldu. Kalktı ve bana sarıldı. Teklifimi kabul etmişti. Yaklaşık bir yıldır mutlu bir evliliğimiz var.

 

Sinemada evlilik teklifi

 Bu biraz meşakkatli bir durum. Öncelikle bir klip hazırlamanız gerekiyor. Bu klipte kendiniz oynarsanız çok daha etkili olacaktır. Onu ne kadar çok sevdiğinizi anlatan bir klip hazırlayın. Ya da hazırlatın. İnternette bu işi yapanlar mevcut. Klibin sonunda ona evlilik teklifinizi yapın. İkinizinde sevdiği bir filme bilet alın. Sinemanın yetkilisiyle durumu konuşun. Gerekirse bir miktar ücret teklif edin. Filmin sonunda klibinizin oynatılması için anlaşın. Film bittiğinde, sizin klibiniz devreye girsin. Ve nişanlınıza yada sevgilinize unutamayacağı bir teklif yapmış olacaksınız. Hatta bir arkadaşınızı, bu anı kameraya çekmesi için görevlendirebilirsiniz.

 

Serenat ile evlilik teklifi

 Tanıdığınız bir müzik grubu yada gitar çalabilen ve şarkı söyleyebilen bir arkadaşınız varsa, onunla konuşun. Ona planınızı anlatın. İyi ama plan ne diye soruyorsunuzdur şimdi:) Nişanlınızı sahil kenarına yürüyüşe götürün. O sırada, sahilde oturup eğlenen kızlı erkekli bir grup vardır ( bunlar sizin arkadaşlarınız ). Şarkı söylerlerken siz yanlarınızdan geçiyorsunuz. O sırada kızlardan biri yolunuzu kesiyor. Şarkı söyleyen grubu gösteriyor. Siz de onlara dönüyorsunuz. O an, sizin yazdığınız ve bestelediğiniz şarkıyı, eğer yapamıyorsanız, sizin isimlerinizi söyleyerek o anın sizin için özel olmasını sağlıyorlar.

 

Aslında yöntem çok. Bunlar benim aklıma gelenler. Fakat yeni ve ilginç fikirler aklıma geldikçe bu konu altında yayınlayacağım. Sağlıcakla kalın..

 Cem Yurtseven

 https://www.facebook.com/insan-1619324298340133/


EmoticonEmoticon