19 Ağustos 2015 Çarşamba

Ahlakmış! Sakın bana çelişik ahlakınızdan bahsetmeyin...

Tags




Ben sizden değilim!

Ahlaksız Sisteminiz midemi bulandırıyor.

iki arkadaşla CB seçimlerinden önce konuştuk.
Ben oy kullanmayacağım dedim.

Birisi x, birisi y. Buraya bi parantez açıp belirteyim; X öyle ki iş yerinde de namazını kaçırmıyor. 

Y ise orucunu ve cumalarını kaçırmıyor.

X dedi ki; Ekmelettin bizi dışarıda temsil edebilecek tiynette değil. 
Canlı yayına çağırmışlar katılamamış. 
Korkmuş…
Hitap yeteneği yok. 
(burada okkalı bi küfür gerek ne biçim toplum olduk mk. Her şey ticari boyutta ağız işlesin yeterli geliyor artık!)
Dedim ki bence o kadar basiretsiz değildir. sonuçta bu adam bir kuruluşun başında. Bu bahane saçma geldi.

Diğeri de fikrini beyan etti. Erdoğancı değilim ama hakkını yiyemem diğer kişilere göre belki biraz kabadayı ama en azından dışarda duruşu iyi. 
Bu sebepten CB olabilecek kapasitede.

Sonra ekledi “Her gelen yiyor zaten! En azından çalışıyor” deyince demeyin öyle çok ahlaksızca bir söylem. Sizde gelseniz aynı şekilde davranacaksınız yani öyle mi dedim ?

- Evet diye yanıtladı ve ekledi:

Sizde gelseniz aynısını yaparsınız. 
Hiç inkar etmeyin. 
En azından eş dost işi halledersiniz dedi.

*Yok ben gelmem öyle yerlere o tür şeylerin içine girmem. 
İntihar ederim. 
Tahammülüm yok benim dedim. 
Abi inanmadılar.

Ben de buna inanamadım kanım dondu. 
Aksini düşünemiyorlar bile. 
Bazı ülkelerden örnekler verdim. 
 Y dedi ki:
-Bi japonlar kendilerini öldürüyor. 
kaldı ki böyle bişey yaptıkları için kendilerini öldürüyorlar, yani insanın doğasında var onlardan bile yapan
çıkıyor.her ikisi de siyasi anlamda farklı görüşlere sahip olmalarına rağmen aynı şeyi savundu.

Böyle düşündüğünüz için sistem bu şekilde işliyor dedim. 
Sizler böyle düşünüp konuştukça bu ahlaksız tutumu meşrulaştırıyorsunuz diye de vurguladım. 
Bir de bunun üzerine bir arkadaşımın yaşadığı olayı anlattım.

Arkadaşım gümrük işletme mezunu. okul bitince işe başlar bir gümrük firmasında, ilk rüşvetini verecek 100 W lamba gibi yanar kızcağız. yanındaki iş arkadaşı tecrübelidir. hadi der evrağın arasına koy da ver parayı diye. kızcağız utana sıkıla yapar bunu. yanındaki tecrübeli adam gişedeki memura tanıtır kızımızı :

“Daha yeni başladı, verdiği ilk rüşvet “diye.

Gişedeki memur: İNŞALLAH alacağı günleri de görür. dedi.......

Bu hikayeyi anlattım. dedim maşallah inşallahla nasıl da rüşveti bir araya getirdiler. bu mudur ahlak???

yok tabi rüşvet para anlamında kötü bir şey. fakat hediye veriliyor. yoksa ki tınlanmıyorsun. (burası ankara ve siyaset, kokuşmuşluk heryerde... bu şehirden bir kez daha tiksiniyorum.)

Burda bende artık son ümit kırıldı. yaaa valla neyi anlatıyorum içimden ama yinede şunu da ekledim dışımdan japonlar bizden ahlak anlamında daha üstün. biz berbatız diye. daha ne diyeceksinki bu insanlara...

Hz.Ömerin adaletini anlatıp bu kokuşmuş düzene inşallah maşallah biz daha iyi müslümanız ayağında ben de başa gelsem ben de soyarım diyorlar. AHLAK anlayışınız batsın!

Sakın! sakın vay niye namaz kılıp oruç tutmuyor vay niye inanmıyor diye kimseyi eleştirmeyin bu basit iğrenç beşinci sınıf çelişikili ahlak anlayışınızla mide bulandırıyorsunuz!!!!!!!! 

Bari her şeyi çorba etmişseniz en azından susun.

Bu satırları okuyan herkese soruyorum: Siz ne düşünüyorsunuz? Siz olsanız ne yaparsınız. Hadi yapmam deyip de yine de onaylar mısınız? Bu duruma tepkisiz kalıyorsanız ne farkınız kalıyor bu din bezirganlarından, hırsızlardan, ahlaksızlardan???

Lütfen bi kendinizi yoklayın ne kadar dürüstsünüz. Ne kadar bu kokuşmuş düzeni savunuyorsunuz? Bi eleştirin kendinizi be. ya da en iyisi valla bu halk tıpkı diğer yozlaşmış arap ülkeleri gibi yerin dibine girsin. Girsin de bir daha çıkamasın! Batının medeniyetine

tek dişi kalmış canavar dediler! Olmayan Medeniyetinizle batın emi!!!

Bu arada gerçekten tüm adaylar berbat! Ülkeyi yöneten bir cumhurbaşkanının dini milliyeti olmaz yani olsa da kimse bilmez bilmemeli. belki sadece ülke çıkarı adına vatanı olur o kadar! Bu saçma sapan insanlara ben oy vermeyeceğim.

Dini kullandıkları yeter. ne kadar yozlaştılar görmüyor musunuz inşallah maşallahla malı götürdüler. Siz! evet siz! ahlak yoksulu asalak insanlar size şimdilik bişey düşmedi ama size de bi parçanın düşeceği günü düşleyerek herşeyi onaylıyorsunuz! cidden mide bulandırıcı. bu ülkeden de bu milletden de tiksiniyorum. Ve rica ediyorum SAKIN Bana yüce ahlakınızdan ve tüm bunları onaylayan dininizden bahsetmeyin. Zira burdan çok komik görünüyorsunuz. Sizi hiç ciddiye almıyorum. Dahası aşağılık görüyorum!!!!!

Ahlak anlayışı değişken bunu biliyorum. Ama hırsızlığın, adam kayırmanın ve hak yemenin ahlaklı olabileceğine ihtimal vermezdim. Siz ılımlı, tatlı su Müslümanları bunu da başardınız.

Tüm umudumu yitirdim. Ulan valla sizden değilim DEĞİLİM DEĞİLİM! Sadece bu kokuşmuş sisteminizin içinde bir yudum insan aradım :(

insan insanoglu



EmoticonEmoticon