2 Mart 2016 Çarşamba

insan hayatının En önemlisidir çağdas eğitim

Tags


insan hayatının En önemlisidir çağdas eğitim 

insan hayatının En önemlisidir çağdas eğitim
Tekrar ediyorum En önemli şeydir çağdas eğitim
Dinden dilden ırktan hukuktan ekonomiden vatandan devletten özğürlükten bağımsızlıktan hepsinden önemlidir.
Çağdaş eğitim olmayınca bunların hiç biri ya olmaz olsa da bir şeye benzemez insana yaramaz.
Avrupa ülkelerindeki gibi en geç üç yaşında başlamalı ve en önemli ders ise zorunlu din dersi yerine evrensel erdem ve empati olmalı bilim ve sanatı evrensel niteliğini kusursuz içermelidir.

Çünkü Biz biliyoruz ki;
Akmayan su kirlenir
Çevresine hastalık ölüm kötülük,
Zararlı hurafe ve mikrop getirir.
Sular aktıkça temizlenir Güzelleşir Seslenir
Suların akması için kaynak gerekir.
Toplumların kaynağı ise bilgi bilim ve sanat yolunda üretimdir.
Bilim ve sanat bile sürekli gelişmeli yenilenmelidir.
Dünyadaki tüm kötülüklerin vahşetlerin anası kaynağı cehalettir statikliği durağanlığı öngören şart koşan hatta yasaklayan töre din ritüellerdir
BM unesco dünyanın her yanında en ücra köşelerinde bile bu dersleri üye tüm dünya ülkelerinde zorunlu kılmalıdır.
Müfredatlarda kesinlikle hiç bir dinin milliyetin etkisi gölgesi olmamalıdır.
Eğitim görevlileri de aynı şekilde çocukların etkilenebileceği gerici bir öğretinin etkisi altında kalan bunu dışa vuran tüm insanlara öğretim elemanlığı yasaklanmalıdır.
Dünyanın bütün çocukları aynı şekilde eşit en güzel en yararlı çağın en doğru eğitimini almaya hakları vardır.
Ancak bu şekilde ilerki zamanlarda dünya rahat bir nefes alabilir ve insan kendi geleceğine umutla bakabilir
Dünyada bu kadar olaylar savaşlar terör sömürü varken yazdıklarım biraz ütopik gibi olacak ama baştan yazdığım gibi sömürenlere,ezenlere karşı galip gelemiyorsa sömürülmemeyi,ezilmemeyi öğrenmelidir insan. 
Bu ancak bireyin gelişimiyle evrensel çağdaş eğitimi almasıyla mümkündür.
Dünya artık küçülüyor bu kadar küçük dünyada bu kadar büyük farklılıklar adaletsizlikler hele bu çocuklar üzerinde olunca insanım diyenin vicdanını en şiddetiyle rahatsız ediyor


EmoticonEmoticon